torsdag, januari 24, 2008

Sova får man göra i graven sägs det

Ojojoj.
Vilken dag det har varit.
Gick till skolan i det otroligt blöta regnet i morse för att plugga fram till lunch.
Åkte till Ersta (skola nr2) vid lunch, där en föreläsning började kl. 13.30
kl.16.30 slutade skoldagen.
Stannade och handlade på vägen hem.
Väl hemma med världens huvudvärk tog jag piller och la mig på sängen en kvart.
Sen bar det av till kyrkan vid Brommaplan för Alphakurs.
Var hemma vid halvtio. Satte mig och pluggade lite med ett glas vin.
Nu har jag slutat plugga för att surfa runt medan maken pluggar på. HAHA!!!

I morgon börjar min helg vilken innebär arbete. Men det är otroligt roligt arbete.
Ska iväg på ledarutbildningsläger, med församlingens förstaårsledare. Det är vår församling (Vällingby) och Hässelbys. Det kommer bli sjukt kul.

Så mig lär ni inte höra mer av förrän på söndag eftermiddag.
Till dess: Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar