tisdag, januari 29, 2008

Full fart

Ojojoj, nu var det flera dagar sen jag skrev sist (abstinens).
Jag har ju haft hur kul som helst sen dess:
  • Ledarutbildningsläger - helkul ledargäng, har skrattat mig genom hela helgen.
  • Fick ett mail från läraren på lutherkursen som berättade att jag fått VG! Tjoho!!!
  • Skrivit motioner med den ena juniorgruppen till årsmötet i vår lokalavdelning inom Svenska kyrkans unga. De skrev motioner som "mer tid i MiniLigan" (som alltså är namnet på gruppen), "Spa-dag", "MiniLigan vill gå på restaurang", "Godis- och glasskväll" mm. Det fanns ingen ände på fantasin där inte.
  • Och så har jag nu ikväll med samma grupp haft en hemmabiokväll och sett National Treasure - den första filmen alltså, inte den som går på bio nu.

Som ni kanske förstår har jag alltså direkt på min arbetande helg jobbat två kvällar i rad, som följs av en tredje i morgon.

Men, men. Jag gillar mitt arbete så det gör mig faktiskt inte särskilt mycket. Jag har det väldigt kul på jobbet.

Men nu börjar det bli dags att röra sig hemmåt. Ska ju vara här om lite drygt tolv timmar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar