fredag, september 12, 2008

Tips på supermedicin någon?!

I morgon ska jag och maken till Sandviken. Mission/Baptist-församlingen där har en cafékväll i morgon som vi ska spela på, och på söndag ska vi deltaga med musik och predikan (maken) i gudstjänsten.
Maken jobbade där under ett år som pastorspraktikant (typ eller nåt åt det hållet), så vi är på återkommande besök ca en gång per termin.
Det är kul att få tillfälle attt sjunga och så. Just idag har jag dock börjat känna mig lite smått sjuk. Lagom stressande!
Så jag sitter hemma och kurerar mig ikväll...
...med te, godis, tv och tower defense!
Wish me luck.
Vid 18.00 i morgon måste rösten bära!
Någon som har ett superkureringstips?

1 kommentar:

  1. brukar själv prova med ingefära, vitlök och C-vitamin, men jag vet inte om det egentligen gör någon verkan... kanske skrämmer man förkylningen på flykten! ;) Kram o krya på dig!

    SvaraRadera