söndag, september 14, 2008

Borta bra...

Så var besöket i Sandviken till ända. Klockan 16.00 satt vi i bilen på väg från SandBay. 2 dryga timmar senare hade vi handlat och var framme hos mina föräldrar för att få skjuts resten av vägen hem (okej, jag körde inte 110 heeeela vägen!).
Nu sitter vi här... home sweet home.
Rösten bar och vi hade otroligt kul. Raggsockorna var med och åkte på så fort vi kom till övernattningslägenheten efter cafékvällen igår. Vid halvelva på kvällen somnade vi som stockar och vaknade inte förrän 10 timmar senare. Så totalt utvilade. Dock hade jag sprängande huvudvärk, men efter två magnecyl koffein, lite frukost och kaffe var det inte mer med det och även denna dag kunde rösten bära. Ah! Som stressen har släppt för tillfället.
Nu blir det en film, lite ostbågar (maken äter ost, vilket jag inte har lärt mig ännu) och ett glas rött.
Vila.
Imorgon är det åter till uppsatsen som gäller. Två dagars hårdkör.
Onsdag: Teologkryssning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar