torsdag, augusti 21, 2008

Träningsdagbok Torsdag 21/8

15175 steg (jag klarade det!)

Jag gick av en tunnelbanestation tidigare för att få till de sista tusen stegen.
Satsar även i morgon på 15000 steg. Ska nämligen jobba lika mycket då.
Det bästa med stegräknare är nog att jag blivit medveten om hur ofta man ringer sina kolleger i onödan, när det bara tar en minut att gå till deras rum.
Nu väljer jag att gå så fort jag vill prata med någon. Mycket bra!

-poäng utdelar jag dock mig själv för de uteblivna styrkeövningarna. Skärpning!

1 kommentar:

  1. Haha... jag har nästan bara varit hemma hela dagen. Och kan skryta med en riktigt pinsam bottennotering. Min stegräknare står på 2543 steg! Å andra sidan använder jag ju inte den på samma sätt som jag gjorde i våras (alltså som rörelsemätare i samma utsträckning). Jag har insett att det inte är lönt att ha på den när man springer, för ett gå-steg o ett spring-steg är inte lika mycket värt... ;) Så jag har den inte på mig jämt. Jag ska försöka ändra på det. (förutom när jag springer) :) Och idag när jag tänkte gå ut en runda kom regnet, och jag omprioriterade min dag. (försvar försvar... förfallet är nära!) Kram

    SvaraRadera