söndag, augusti 02, 2009

Sommar, sommar, sommar

Det har inte varit mycket ledighet den här sommaren. Jag var ledig ca en och en halv vecka i början av sommaren, sen har jag sommarjobbat i kyrkan och när det jobbet slutar om två veckor har jag en veckas ledighet innan terminen startar på nytt.
Men just idag känns det som om jag har ledighet framför mig.
Hela sommaren har jag haft en artikel att skriva, och eftersom den skulle vara inne senast 1 augusti satte jag mig inte med den förrän veckan innan. Men den har legat och tryckt i mitt huvud hela sommaren.
Men nu är artikeln inskickad (håll utkik efter nästa nummer av tro & liv!), sista predikan för sommaren är utförd och framför mig har jag nu två lediga dagar.
Här ska njutas.
I morgon väntar lunch vid en väns kolonistuga. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar