söndag, februari 03, 2008

Jaha, var det SÅ snö såg ut!

Har varit en sväng till Västerås i helgen på 50års-fest.
Det har varit helt otroligt roligt.

Folk från Sveriges alla håll kom för att fira denna 50-åring. Förutom de som bodde i Västerås, var det jag och Fredrik som hade kortast restid. Längst restid hade nog 50åringens dotter som reste ända från Tyskland för att fira sin mor.

Och vilken brakfest det blev. Helt fantastisk underbar eftermiddag, kväll, natt.

Och för att inte tala om att få bo på hotell en natt, och få äta hotellfrukost.

Strax innan vi skulle ge oss av från hotellet till festen började det snöa, och snöa och snöa. Det snöade helt sjukt mycket, och i det snövädret fick jag tappert vandra...

...i mina öppna små nätta högklackade skor.

Det positiva med skorna?! - De torkade väldigt fort!

Idag tog jag ett besök i skoaffären innan hemfärd.

Det har liksom inte behövs några vinterskor förrän idag, vilket iofs är bra för då kunde jag ju verkligen vänta till slutrean: 70%.

Inte illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar