måndag, februari 04, 2008

En måndag i bilder

Så här har min måndag sett ut:

1. Glömde för en gångs skull inte bort att sätta på mig örhängen, men glömde i stället halsband. Suck! Att jag aldrig kan få till det!


















2.Tog de nyinköpta skorna idag. Jag är mycket nöjd. Har faktiskt inte ens en tillstymmelse till skavsår. Ah!


















3. Tog mig in till Ersta för att ha Röst & Gestaltning. Vilken vacker dag det var idag. Passade på att fota den magiska utsikten från skolans huvudingång.











4. Sen bar det av till Slussen för att ta tunnelbanan till Vällingby...











5. ...där arbetsplatsen ligger.



















6. Väl där var det så småningom dags för gruppen av mellanstadiebarn och vi bakade bilmuffins (alltså muffins med ahlgréns bilar i). Ett mycket uppskattat fikabröd bland barnen. Själv föredrar jag muffins med muffins i!












Så går en dag än från vår tid och kommer icke mer.

1 kommentar:

  1. stövlarna ser bekväma ut,fina bilder du har tagit
    kramar mamma

    SvaraRadera