torsdag, juli 31, 2008

Vad mer kan man önska?


WOW!
Vilken toppensommar det har varit hittills!
Jag har redan badat fyra gånger så mycket som förra året (dvs fyra gånger) då det bara regnade och regnade.
Sommarens första dopp var faktiskt i Ume-älven. Jag gjorde några försök till att åka vattenskidor men lyckades inte hålla mig ovanför vattenytan mer än i några sekunder. Det var fel på utrustningen!!!!!
Sen har det varit bad i Öresund och ytterligare bad och sol i Öresund blir det i eftermiddag. Och så har det självklart varit en hel del bad i svärföräldrarnas utomhus-jacuzzi!
Ah! Nu är det verkligen sommar. Jag har inga rester att bry mig om, en bra bok i väskan (= Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson), en underbar man vid min sida, ljuvliga vänner omkring mig, en mysig familj som snart kommer ner och gör sällskap i några dagar, en jacuzzi på tomten... 
Vad mer kan man önska?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar