fredag, mars 31, 2006

I Din Famn

Senast skrivna låten av Connecting Roads




När jag inte kan, när jag inte vill försöka mer
Min tro är svag när jag slutar kämpa för ett tag
Då finns det en plats som jag går till, endast där
Får jag andas ut, får jag sluta tänka för

I din famn, där är alltid varmt
Och himlen sjunger, här

I en lycklig stund, i ett barn som skrattar, i mitt liv
Om jag aldrig ser, om jag aldrig fattar vad du vill
Så har du tålamod som ingen annan har
Är alltid där, och jag kryper nära för

I din famn, där är alltid varmt
Och himlen sjunger, här

En regnig kväll, jag står och väntar och är kall
Jag är för sen, mitt hjärta svider efter allt
Där inne öppnas varje fönster till min själ
Du tar min hand, och jag kan falla ned

I din famn, där är alltid varmt
Och himlen sjunger, här

Frågor kräver svar i en värld som vänt sig bort från dig
Är jag ändå kvar, fast jag aldrig bett dig bär du mig
I varje andetag, där finns du - den som är
Du bjuder in, och du har alltid plats

I din famn, där är alltid varmt
Och himlen sjunger, här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar