tisdag, maj 06, 2008

bloggar på pluggtid

Sitter på en föreläsning. Ganska spännande samtal kring vad en församling är.
Är lycklig över att bibliotekets nätverk når in hit till föreläsningssalen.
Detta gör att jag kan sitta och blogga samtidigt som det ser ut som att jag antecknar flitigt. ;)
Annars är det verkligen mycket just nu (känns som att jag skriver det i varje inlägg). jag går upp något i arbetstimmar inför ett konfirmandläger i sommar, studerar 50% och försöker avklara en rest-kurs innan sommaren. Därför är jag inte särskilt aktiv på bloggen den närmaste tiden.

...men då är det ju trevligt med nätverk i föreläsningssalen! =)

2 kommentarer:

  1. Låter soft att blogga å plugga samtidigt. =)

    SvaraRadera
  2. Dagen kanske inte blev förbannad, men vem vet om jag är det? :o Tack!

    SvaraRadera