lördag, maj 17, 2008

Trevlig helg (läs: har inte fått nåt gjort!)

Inte har det blivit mycket gjort den här helgen.
I fredags kom makens bästa vän "i vägen".
Det är inte var dag vi är i samma stad så då är det bäst att passa på att ses.idag skulle vi bestämt plugga på skolan hela dagen...
av någon konstig anledning var jag så trött att jag sov till halv ett på dagen!!! hur sjutton?!?
Vi var i skolan i ca en timme (lite fick jag faktiskt gjort), sen gick vi hem och åt och fick besök av Eric som ville spela lite jazz (och han är här än).
I morgon ska jag jobba. Har konfirmander hela dan. Vi får väl se om jag har kraft till att plugga på kvällen. Jag VILL VERKLIGEN bli klar med hemuppgiften i helgen så att jag kan börja på mina rester!

Men en trevlig helg har det varit i alla fall. =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar