onsdag, april 16, 2008

En lyxig liten helg

Okej, jag har alltså haft en hel del att göra den sista tiden. Men nu är jag tillbaka på vanlig helfart i arbetskraft igen.
Och jag har vilat upp mig, det ska ni veta.
Jag och Fredrik fick i bröllopspresent för knappt ett år sen ett presentkort på en "romantic lifestyle weekend" på Söderfors herrgård.
Detta presentkort förbrukade vi i helgen.
För att ni inte ska bli alldeles för avundsjuka så ska jag bara dela med mig av middagsmenyn:

1. Baconlindad fetaost, valonöl till det
2. Fläskfilé med jättegod potatis och ett underbart rött vin
3. Laxtartar till vilken det serverades ett härligt friskt vitt vin
4. Sorbet (paus i drickandet)
5. Lammracks (himmelskt gott) med ett riktigt gott rött vin till
6. Panacotta, desertvin

Ah!
Jag ska bespara er detaljerna med champagne, frukt och choklad på rummet, och jacuzzin på rummet och allt det där...

2 kommentarer:

  1. vad mysigt ni har haft det
    kramar mamma

    SvaraRadera
  2. tjena
    Skulle bara säga att din blogg verkar vara intressant. Du kan gärna gå in och svara på dagens fråga.
    http://notaraver.blogg.se/1208953846_dagens_frga.html

    ha det fint

    SvaraRadera