tisdag, december 18, 2007

Hosta mig hit

För en och en halv vecka sen blev jag sjuk.
Inget särskilt med det: jag fick feber ont i halsen och var sänkt i två-tre dagar. Detta var förmodligen ett resultat av en utmattande vecka.
Nu är jag inte sjuk längre, men jag har en hosta som vägrar släppa taget om mig.
Både i söndags och i måndags försökte jag julshoppa men fick hostattack i varenda affär, vilket var ganska pinsamt.
Igår hostade jag tillräckligt lite för att kunna julshoppa utan att skämmas.
Men trots att jag inte längre har några regelbundna hostattacker längre så vägrar hostan att lämna mig helt.

Jag har varken halsont eller är särskilt hes, jag har bara hosta och ingen vidare sångkapacitet för tillfället.
Låt mig vara nu! Jag vill sjunga julpsalmer!!!

2 kommentarer:

  1. Försök att dricka varm honungsvatten
    kramar mamma

    SvaraRadera
  2. har gjort i princip varje morgon sen insjuknandet!

    SvaraRadera