fredag, oktober 12, 2007

Födelsedagsmaraton

Oktober är nog den största födelsedagsmånaden i vår familj. Särskilt starten på oktober är tuff.

I måndags fyllde min far år, i onsdags min svärmor och i morgon min man. Han ska dock firas ikväll eftersom vi ska bort i morgon.

Så ikväll blir det ingen vanlig idolkväll utan det blir födelsedagsidol! (Attans, kom just på att jag glömde köpa ballonger, det som e så himla härligt!)

Det blir middag med familjen Sjöstedt (= mina föräldrar och min syster), för att sedan övergå till sällskapsrummet med idol och MARÄNGSVISS!

Idag har jag en kanske något obehaglig överaskning till honom. Det är nämligen så att jag har spelat fiol i en månad nu och idag har jag övat mig på födelsedagssången. Så det blir inte a capella ikväll inte.

Vi får se vad han säger om det! =)

2 kommentarer:

  1. tac för en god middag och trevlig kväll kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Ja tack så väldingt mycket för god middag å skönsång som vi alla bidrog till. Även instrumenten!!! Bra jobbat syrran!

    SvaraRadera