onsdag, oktober 31, 2007

Enkätundersökning nr.3

Enkätundersökning nr.2 är avslutad.
Resultatet blev som följer.

När nån säger facebook tänker jag mest...
En massa störiga apps 14%
Jag börjar tröttna 28%
Jag kan inte slita mig 42%
Alla pratar om det, jag har inte fattat grejen 14%
Facebook? 0%

Undersökningen visar alltså att alla mina läsare vet vad facebook är för något, en hel del av dem börjar tröttna, men de flesta kan inte slita sig.

Personligen innebär facebbok för mig alldeles för mycket apps som innebär att jag ständigt går in bara för att sitta och trycka "ignorera", "ignorera", "ignorera"!!!
Jag börjar tröttna, men kan ändå inte slita mig.
Min senaste facebook-grej är att försöka gå med i så många grupper jag bara kan hitta.


Men nu till enkätundersökning nr.3:
Jag har lite idétorka den här gången så jag tänkte att ni kunde få hjälpa mig inför enkätundersökning nr.4.
Alltså: Vad ska min nästa enkätundersökning handla om?
Lägg gärna en kommentar på inlägget här om du vill utveckla ditt önskemål!
Som vanligt finner ni den längst ner i högra spalten.

Frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar