måndag, juni 28, 2010

Tillbaka!

Tänkte återuppta bloggandet igen... hur många gånger har inte det hänt? haha!

Inser att det visst finns folk som faktiskt läser bloggen och verkar tycka att de får ut nåt av det (!) och jag saknar faktiskt bloggen lite nu... även om det har varit rätt skönt att ha den vilande ett tag.
Men nu alltså: akta dig bloggosfären, för nu är jag tillbaka, och håll i hatten alla 5 som läser för nu kommer det säkert komma typ ett helt inlägg ibland!
=)

Och i skrivkrampens stund lär det bli mycket bilder... för bilder kan ju verkligen säga mer än... osv.
Och jag är ju lite småkär i det där med att fotografera... särskilt mig själv.
Ja...

I'll be back!

2 kommentarer:

  1. Kul att du kommit igång igen! Jag lägger till dig i mitt RSS-flöde.

    SvaraRadera
  2. om detta var FB skulle jag trycka *gilla*
    ;)

    SvaraRadera