torsdag, maj 24, 2007

Nu är jag gift!

Så var det med den saken.
Har gått och blivit en fru, inte dåligt.

Vår stora dag blev bättre än förväntat och allting blev bara perfekt.
Efter en underbar vigsel och överdriven konsumtion av ris firade vi med en ordentlig brakfest. Det var verkligen den lyckligaste dagen i mitt liv.

Vi avrundade söndagens presentöppning med att dra iväg på en veckas all-inclusive-resa till Kreta, inte helt fel. Nu är vi tillbaka och verkligheten kallar till arbete och hemtentor. Men ännu finns det tonvis med bilder som ännu är outforskade och ett helt hem att bygga!

Om planering och förberedelser kan ni läsa på vår bröllopsblogg. Där finner ni även en länk till bilder från dagen.

3 kommentarer:

  1. Grattis från en annan Cissi

    SvaraRadera
  2. Hej cissi! Äntligen har jag hittat dig. Grattis till mannen :D och vad fin du såg ut på bröllops bilderna. Jag tänkte på dig när jag flyttade till stockholm igen men jag har fegat ur med att kontakta dig. Julia Här förästen Gotlänningen från S:t Jacobi :o Nu när jag bott i sthlm ett tag och sitter mer eller mindre fast i lägenheten så funderar jag mycket på dig och Siri. Och efter några timmars sökande fan jag dig. Skulle betyda mycket om du hör av dig :P hitta några gammla foton idag och var tvungen att se om jag kunnde hitta dig ^^ // Julia (Lula_buzz@hotmail.com)

    SvaraRadera
  3. JULIA!!!! Men Gu, så roligt. Jag har faktiskt tänkt en del på dig också ibland. Du vet... foton drar upp gamla minnen. Va kul att du bor i Sthlm igen. då kan vi ju ta en fika. Jag har fortfarande en del kontakt med Siri, hon var på bröllopet. Vet du vad... maila mig på cissili@hotmail.com så mailar jag mitt mobilnummer så vi kan höras. Kommer inte vara så mycket i Sthlm i sommar, men vi kanske kan försöka hitta tid att ses ändå. Tänk vad internet kan vara användbart!

    SvaraRadera