onsdag, mars 07, 2007

Smarta ställen...

okej...
måste till apoteket IDAG och hämta ut.
Receptet har legat i badrumsskåpet ganska länge.
Badrumsskåpet är ett bra ställe, eftersom det jag ska hämta ut alltid ligger i badrumsskåpet, så när det börjar ta slut... ja ni fattar!

Nu började det ta slut för några veckor sen¨å då tänkte smarta Cissi:
"jag vet, jag flyttar receptet nu, å lägger det på nåt SMART STÄLLE, eftersom jag måste hämta ut det snart!"
Förmodligen tänkte jag snabbt:
"Men vänta... ett SMART STÄLLE? är det inte såna man aldrig hittar sen igen?"
Men jag tänkte väl att det här nya stället var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SMART att det skulle vara omöjligt att missa!

...boy, was I wrong
varför lär man sig aldrig av sina misstag?

2 kommentarer:

  1. Hallå på dig.
    Nu har mamma en blogg.
    magganshund.blogspot
    kram Jesi å mamma!

    SvaraRadera
  2. så nu e vi värsta bloggargänget... the sjöstedt-girls... (ännu så länge!)

    SvaraRadera