onsdag, mars 07, 2007

Längtan och munkar

Så var jag tillbaka i Stockholm igen efter en underbar helg med älsklingen...
Sucka!
Orkar inte med detta... jag bor i en väska...
börjar förstå hur barn med skilda föraäldrar har det... då är detta någonting jag ändå vet är temporärt och som jag själv varit med och beslutat om!

Nåja..

Ikväll:
Ungdomskväll i kyrkan: mässa med några bröder från Taizé. Ska in till stan och hämta dem. Ingen dålig uppgift att ha inte! =)
Det ska bli en riktigt spännande kväll.
Jag har aldrig varit i Taizé, men länge velat dit. Jag och karln min skulle ha åkt i somras men bussen vi bokat blev inställd på grund av för få anmälningar, så det blev inte av.
Nu verkar det dock som att församlingen kommer ordna en resa dit på höstlovet i år. *hoppas, hoppas*.

1 kommentar:

  1. Man blir stolt över att en namne har en så fin blogg.
    Den där father Matthew ser ut som Robbie Williams, hehe
    :)
    "en annan cissi"

    SvaraRadera