torsdag, februari 15, 2007

Kärleken är evig

För några veckor sen var jag på bröllopsmässan på grand hotell i Stockholm.
Denna mässa invaderas till övervägande del av tillsnofsade unga kvinnor i trettioårsåldern, som ivrigt springer omkring mellan montrarna för att ta reda på allt allt ALLT som måste måste MÅSTE fixas inför den stora dagen... (vissa går dit några år efter dom har gift sig oxå!!!)

På denna bröllopsmässa såg jag något av det vackraste jag någonsin har sett.
Mitt bland alla tillsnofsade 70-talister, gick där lugnt och stilla mellan montrarna omkring ett par i sjuttioårs-åldern.
Där gick de hand i hand, stillsamt, och tittade på ringar.

Det finns så mycket vackert här i världen och ibland får man vara med och beskåda det vackra.

Bilden får mig att längta...
...längta efter att bli gammal tillsammans med Fredrik, och gå runt hand i hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar