onsdag, november 29, 2006

50-tal och nagellack

Det har varit en rooooooooooooosa dag idag.
50-tals-party i Hässelby strands kyrka tillsammans med deras ungdomsgrupp, vår (Vällingby) och Spångas.
Självklart var vi ett gäng från Vällingby som gick som pink ladies och T-birds!
Rosa t-shirt, svarta leggings, svart kort kjol, högklackat, vit scarf runt halsen och så självklart: rosa smink och rosa nagellack!!!

Looking good!

Vann dessutom limbo-tävlingen (inte så många som var direkt förvånade)!

Jobbigt just nu: Kan inte hitta nån nagellack-borttagning...
Nagellack är inte riktigt min grej, känner mig inte så bekväm i det...
What to do, what to do?!

Har iaf varit en riktigt trevlig kväll

Höll nästan på att glömma den fria glassbaren!!! Gissa om jag hängde där eller om jag hängde där i princip hela kvällen!!!!!

Way to go Hässelby, och gott nytt kyrkoår (snart)!

1 kommentar:

  1. Hej syster!
    Jag har lackborttagning, kan ta med i morron när vi ses.
    Kram Syrran!!!

    SvaraRadera