måndag, november 12, 2007

En tur till Borlänge

Var i Borlänge i helgen med mor, far, syster och make.
Min kusin hade 40års-fest.
Om det har snöat i Stockholm var det ingenting mot vad det hade gjort där. Helt underbart vackert var det.
Vi bodde på vandrarhem alla fem i ett rum.
Den enda som sov hela natten var min far. Vi andra försökte koppla bort hans läten.
Nu kunde jag verkligen rättfärdiga för min make att jag trodde att det bodde ett lejon i mina föräldrars sovrum när jag var liten.

Vandrarhemmet vi bodde på var verkligen jättebra. Otrolig service och trevlig personal.
Vi fick till och med skjuts bara sådär tillbaka till festlokalen där vår bil stod. Inte skulle vi behöva åka buss inte.
Särskilt dyrt var det inte heller. Vandrarhemsvistelsen gick på ca 200kr/ person med frukost.

Så om du någon gång ska till Borlänge så rekommenderar jag verkligen Borlänge vandrarhem.

Oj, vilket reklaminslag det blev!
Jag har i alla fall haft otroligt roligt i helgen. Bara så ni vet.

1 kommentar:

  1. kul att du tyckte så,jag hade väldigt roligt med.Allt var mys kramar mor

    SvaraRadera